W dobie internetu trudno wyobrazić sobie prowadzenia firmy bez posiadania strony internetowej. Firmowa witryna to wirtualna wizytówka, dzięki której możemy przedstawić profil swojej działalności, zachęcić potencjalnych klientów do zakupów.
Jak powinna wyglądać nowoczesna strona www?
Firmowa strona internetowa to strona praktyczna, bardzo ważną kwestią jest to, aby szybko się ładowała, była estetycznie wykonana i przejrzysta. Obecnie w tworzeniu stron internetowych powszechna jest moda na minimalizm i warto ulec temu trendowi. Nowoczesne strony są proste, intuicyjne, w tym wypadku nie są potrzebne żadne ozdobniki, animacje, intensywne kolory. Strona ma być po prostu elegancka, najważniejsze jest to, aby zawierała odpowiednie treści. Wielu początkujących przedsiębiorców popełnia błąd kopiując treści ze strony producenta, co bardzo negatywnie wpływa na pozycjonowanie. Pamiętajmy, aby zadbać o przekonujące, unikalne treści na swojej stronie firmowej, w ten sposób mamy większą szansę na sukces.
Komu zlecić stworzenie strony www?
Tworzenie stron internetowych wcale nie jest takim prostym zadaniem, jako mogłoby się wydawać. Najlepiej decydować się na współpracę z firmami czy freelancerami, którzy mają duże doświadczenie, znają się na rzeczy i posiadają odpowiednie wyczucie estetyczne. Najprościej będzie po prostu przejrzeć portfolio wybranych specjalistów i na tej podstawie podjąć decyzję.
Pozycjonowanie
Aby można było osiągnąć sukces, żeby więcej klientów trafiało na naszą stronę internetową, ważna jest wysoka pozycja w wynikach wyszukiwania Google. Bez pozycjonowania niestety nie jest to możliwe. Takie działania należy zostawić specjalistom, którzy podejmą działania mające na celu uzyskanie wysokiej pozycji witryny w wyszukiwarce. Oczywiście trzeba uzbroić się w cierpliwość, gdyż w tym wypadku na efekty pozycjonowania trzeba będzie trochę poczekać. Ważne jest to, żeby działania były zaplanowane, prowadzone z głową, aby nie zaszkodzić reputacji strony, tylko zwiększyć ruch na niej.
Więcej odsłon naszej witryny, to więcej klientów, co oczywiście przekłada się na zyski. Pamiętajmy, że strona internetowa nie tylko ma prezentować nasze usługi czy produkty, ale co ważniejsze powinna również sprzedawać. Elegancka szata graficzna, płynne działanie strony, wysoka pozycja w wyszukiwarce, to wszystko ma wpływ na ilość klientów.
Artykuł powstał we współpracy z agencją interaktywną Iguana Studio