Znaczenie opakowań w sklepach internetowych

0
336
Znaczenie opakowań w sklepach internetowych

Dzięki ciągłemu rozwojowi technologii i upowszechnianiu się internetu z możliwości rynku handlu w internecie korzysta coraz więcej osób. Dla wielu jest to lepsza alternatywa od sklepów stacjonarnych, których katalog jest mniejszy, a sprawdzenie go wymaga udania się w konkretne miejsce. Dzięki rozwojowi rynku zakupów przez internet łatwo możemy obserwować listy interesujących nas produktów.

Unboxing experience

Istotną część odczuwania z zakupu towaru przyjemności stanowi jego odbiór i odpakowanie. Fenomen tak zwanego „unboxing experience”wypływa nie tylko z często długich okresów oczekiwania na produkt, ale z tego, że opakowania same w sobie mogą pozostać estetyczne. Po przeczytaniu tego tekstu dowiesz się, jakie są najpopularniejsze rodzaje opakowań używanych w sklepach internetowych.

Opakowania kartonowe

Najpopularniejsze opakowania do towarów wciąż stanowią kartony do wysyłki. Ta tania i powszechna forma ochrony towaru posiada wiele zalet, lecz z uwagi na niską jakość i nie jest używana do ochrony większych i cenniejszych przesyłek. W zdecydowanej większości przesyłek, jak ubrania czy elektronika niskiej wartości, proste, kartonowe opakowanie, okaże się więcej niż wystarczające.

Mimo że każda hurtownia opakowań kartonowych, ma inną ofertę, to coraz częściej na rodzimym rynku możemy zauważyć implementowanie nowych rodzajów. Najpopularniejsze z nich to karton fasonowy i karton kaszerowany. Karton fasonowy to rodzaj kartonu, który zastosowaniu klapek wzajemnie się zazębiających staje się bardziej pożyteczny w pakowaniu i odpakowywaniu przesyłki. Karton kaszerowany z kolei to opakowania, które poddane zostały procesowi kaszerowaniu. W jego rezultacie, na opakowaniu pojawia się dodatkowa warstwa tworzywa sztucznego, która wyjątkowo dobrze chroni na przykład produkty spożywcze.

Foliopak kurierski

Foliopaki to po prostu foliowe koperty przydatne w nadawaniu przesyłce bezpieczeństwa. Dzięki elastycznej i względnie taniej osłonie, możemy uzyskać, umieścić większą ilość produktów w jednym transporcie oszczędzając na jego kosztach. Wadą tego rodzaju ochrony jest jednak to, że nie powinno się wysyłać przedmiotów podatnych na skruszenie i złamanie. Izoluje ono produkt mniej od czynników zewnętrznych niż inne rodzaje opakowań.

Bibuła do pakowania

Bibuła do pakowania to niecodzienne i prestiżowe rozwiązanie w kwestii pakowania przesyłek. Kolorowy i miękki papier bibułowy nada przesyłanemu prezentowi czy innemu przedmiotowy wyjątkowy charakter, a także zmaksymalizuje komfort jego odbioru. Do ostatniego momentu odbiorca nie będzie wiedział, co dokładnie otrzymał. Ta forma jest wskazana zwłaszcza dla tych nadawców, którzy swoim wysyłkom chcą nadać walory estetyczne i element zaskoczenia.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here