Wirtualne biuro w Warszawie

0
1527
Wirtualne biuro w Warszawie

Duże zainteresowanie wśród środowisk biznesowych wzbudza ostatnio oferta z usługą wirtualnego biura. Korzystają z niej małe i średnie firmy, ale również ogromne korporacje. Dlatego stały się tak bardzo popularne. Dzięki współczesnej informatyzacji, to czy klienci działają w Polsce, czy za granicą, nie ma znaczenia. Takie wirtualne biuro możemy wynająć w samym centrum Polski, w stolicy.

Duże zainteresowanie wśród środowisk biznesowych wzbudza ostatnio oferta
z usługą wirtualnego biura. Korzystają z niej małe i średnie firmy, ale również ogromne korporacje. Dlatego stały się tak bardzo popularne. Dzięki współczesnej informatyzacji, to czy klienci działają w Polsce, czy za granicą, nie ma znaczenia. Takie wirtualne biuro możemy wynająć w samym centrum Polski, w stolicy.

Historia powstania

Geneza powstania wirtualnych biur sięga końca wieku XX, a zapoczątkował ją ekonomiczny rynek amerykański. Eksperci z tej dziedziny byli zdania, że obsługa administracji firmy niesie za sobą duże koszty utrzymania. A to znacznie obciąża jej budżet. Szefowie spółek
i biznesmeni znaleźli rozwiązanie w postaci wirtualnych biur. Działałyby one jako outsourcing obsługi biura, poza oficjalną strukturą organizacji firmy. Dzięki temu pomysłowi przedsiębiorcy mogli zaoszczędzić swoje pieniądze, jednocześnie nie tracąc przy tym prestiżu swojej firmy i jakości ich usług.

Wirtualne biuro w Warszawie – jakie korzyści dla klienta

  1. Chroni swoją prywatność, nie posługuje się adresem domowym
  2. Dzięki wybraniu wirtualnego biura o atrakcyjnej lokalizacji podnosi prestiż firmy
  3. Ma do dyspozycji bogatą ofertę e-biura
  4. Dane teleadresowe e-biura są umieszczone na pieczątkach firmy
  5. Przede wszystkim klient nie musi tracić pieniędzy na wynajęcie lokalu, a także obsługę administracyjną i koszty eksploatacyjne
  6. Przyjmuje klientów w wirtualnym biurze i pracuje w nim udzielając różnych usług

Do kogo skierowana jest oferta wirtualnego biura?

  1. Dla osób zakładających własną firmę, lecz nie mających swojej siedziby lub lokalu
  2. Dla tych, którzy pracują w domu, ale nie chcą lub po prostu nie mogą przyjmować tam klientów
  3. Aby chronić swoją prywatność
  4. Chcą poszerzyć zakres działania swojej firmy
  5. Dla tych, którzy szukają odpowiedniego komfortu dla swoje pracy, przy dodatkowym outsourcingu z innych usług, bez potrzeby zadudnienia dodatkowych pracowników
  6. Dla podniesienia wizerunku swojej firmy, szukają prestiżowego adresu

Dodatkowe opcje zakupu

  1. Pełny pakiet obsługi sekretarskiej (odbieranie telefonów, faks, e-maili, przesyłek pocztowych)
  2. Wsparcie informatyczne, prawne, księgowe
  3. Dedykowany numer telefonu, adres prestiżowy, skrzynkę pocztową
  4. Możliwość wynajęcia realnych sal, np. konferencyjnych, gabinetowych, do spotkań biznesowych, na godziny lub na dni, w zależności od uzgodnienia
  1. Nasze biuro może pełnić funkcję przedstawiciela i reprezentanta firmy klienta w urzędach

Koszty wynajęcia wirtualnego biura

Oczywiście ostateczna cena najmu jest adekwatna od jego zakresu usług, którymi są zainteresowani właściciele przedsiębiorstw. Klienci mogą również liczyć na zniżki, dzięki podpisaniu umowy na dłuższy termin wynajmu. Kolejnym czynnikiem, który sprawia, że cena biura może się znacznie różnić, jest jego lokalizacja. Najdroższe lokale znajdują się
w prestiżowych miejscach.

Oto kilka przykładowych miejsc:

  1. Wirtualne biuro w Warszawie (biurowiec Concept Tower), koszt miesięczny to 69zł (60zł przy umowie na rok)
  2. Rise w Krakowie (ul. Królewska), wykupienie adresu to koszt 40zł przy umowie na 12 miesięcy, 60zł za jeden miesiąc
  3. Concept Space w Gdyni (Plac Górnośląski), miesięczny koszt to 81zł, w cenie m.in. adres rejestrowy firmy i skanowanie korespondencji
[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here