Uwierz w DOOH

0
86
dooh

Żyjemy szybciej i dynamiczniej. Zmiany w trybie naszego funkcjonowania są zauważalne już nie w skali pokoleń, ale nawet lat. Jednym z najważniejszych wyznaczników nowego stylu życia jest wzrost mobilności — coraz więcej czasu spędzamy poza domem, a taka zmiana jest dużym wyzwaniem również dla reklamodawców. Jak to działa w praktyce?

Ewolucja rynku reklamowego

Podstawowym celem działań marketingowych jest wzbudzenie zainteresowania produktem i nakłonienie potencjalnego klienta do podjęcia działań zakupowych. Nie bez znaczenia jest też kwestia budowania wizerunku reklamodawcy. Powyższe zadania przez długi okres były realizowane z udziałem tradycyjnych form marketingowych, takich jak reklama prasowa, czy choćby telewizyjna. Od lat obserwujemy jednak znaczący spadek nakładów dzienników i czasopism, a telewizja straciła na znaczeniu w dobie rosnącej popularności mediów elektronicznych. Wysoki koszt realizacji spotów audiowizualnych, niemała cena ich emisji oraz zniechęcenie widzów sprawiły, że przedsiębiorcy zaczęli poszukiwać form elastycznie dostosowanych do nowych warunków rynkowych.

Agencjom reklamowym, domom mediowym, a wreszcie reklamodawcom nie umknął fakt wspomnianej na wstępie zmiany nawyków. Skoro odbiorcy spędzają coraz więcej czasu poza domem, to również reklama powinna zagościć na ulicach. Trend nie jest nowy, dobrze przecież znamy wszechobecne tablice wielkoformatowe i banery promocyjne. Jednak tak statyczna forma publikacji niesie wraz z sobą szereg niedogodności. Przede wszystkim jest słabo zauważalna, nie przykuwa uwagi, a tym samym nie przedostaje się do świadomości odbiorców. Ratunek stanowią nowe technologie. Tytułowy DOOH, czyli Digital Out of Home to medium wychodzące naprzeciw potrzebom współczesnej reklamy, to także coś więcej niż klasyczne kampanie digitalowe.

Nowoczesne rozwiązania to dziś konieczność

Ekrany LED na stałe zagościły w przestrzeni miejskiej, są też obecne w galeriach handlowych, sklepach i punktach usługowych, czyli wszędzie tam, gdzie toczy się intensywne życia miasta. Trudno je przeoczyć dzięki wysokiej jakości obrazowi i sprawnie przygotowanym projektom. Nie sposób przejść obojętnie obok realizacji Screen Network, zgodnie z badaniami rynkowymi ⅔ ankietowanych uważa, że ten rodzaj przekazu jest zdecydowanie bardziej angażujący od statycznych odpowiedników, co w połączeniu z danymi mówiącymi, iż są one jednocześnie jedenastokrotnie lepiej zauważalne, czyni z nich idealny środek przekazu reklamowego. Warunkiem sukcesu jest powierzenie realizacji firmie, która nie tylko sprosta niełatwym wymaganiom technicznym, ale też dysponuje odpowiednią wiedzą oraz doświadczeniem.

Firma Screen Network specjalizuje się we wdrażaniu zaawansowanych kampanii DOOH, a dzięki dostępowi do nowoczesnych aplikacji i urządzeń oraz stale rozwijanej wiedzy, jest w stanie zaproponować kompleksowe rozwiązania ułatwiające zarówno dotarcie do szerokiego grona odbiorców, jak i trafienie do świadomości wyselekcjonowanej grupy docelowej. Skuteczność wdrożeń oraz przykłady wykorzystania interaktywnych instalacji możemy poznać na stronie http://www.screennetwork.pl/. Tutaj też znajdziemy szereg informacji, które pomogą zrozumieć specyfikę współczesnego rynku reklamowego i uzyskamy pomoc w doborze najskuteczniejszych narzędzi marketingowych. Obecnie wykorzystanie DOOH to najpewniejszy sposób na odniesienie sukcesu rynkowego.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here