Jak szybko schudnąć?

0
52
Jak szybko schudnąć?

Zbędne kilogramy to zmora wielu z nas, a idealna sylwetka staje się marzeniem nie tylko kobiet, ale także mężczyzn. Jak zatem szybko schudnąć? Co najlepiej jeść? O tym wszystkim piszemy w poniższym tekście. Zachęcamy do jego lektury!

Odpowiednie jedzenie to podstawa   

Podstawową rolę w odchudzaniu odgrywa właściwa dieta. Dobrym pomysłem wcale nie jest głodówka, gdyż spowalnia metabolizm, a nasze zadanie polega na jego przyspieszeniu. Zmiana sposobu odżywania może wymagać od nas posiadania nieco gotówki, np. wtedy, gdy chcemy skorzystać z usług firmy cateringowej. Gdy nie mamy wystarczającej gotówki na ten cel, pomocne mogą okazać się pożyczki pozabankowe. Podczas ich zaciągania pamiętajmy jednak, że pożyczki pozabankowe wymagają spłaty w przyszłości. 

Warzywa   

To bardzo ważny składnik diety odchudzającej, gdyż mają mało kalorii, a dodatkowo zawierają dużo błonnika. Nie tylko przyspiesza on przemianę materii, ale zapewnia także poczucie sytości.    

Warzywa można spożywać na surowo, ugotowane albo w sałatkach. Jeżeli wybierzemy tę ostatnią możliwość to dodajmy do nich jedynie olej bądź oliwę i przyprawy. Całkowicie zrezygnujmy z cukru oraz majonezu. Warto samodzielnie przygotowywać koktajle czy soki warzywne. W tym celu będziemy potrzebować sokowirówkę – dobrej jakości sprzęt jednak kosztuje.  Jeżeli nie mamy wystarczającej gotówki, z pomocą mogą przyjść pożyczki pozabankowe.     

Jakie warzywa warto spożywać?    

Jednym z warzyw pożądanych w diecie odchudzającej jest kapusta włoska. Zawiera dużo błonnika, minerałów i witamin. W 100 gram tego warzywa jest jedynie 30 kcal. Przyspiesza metabolizm i spalanie kalorii. Można ją dodawać nie tylko do zup, ale także sałatek.   

Świetnym warzywem pomagającym w odchudzaniu jest także brokuł. Zawiera witaminę A, C, a także wapń, żelazo, magnez, potas i fosfor. Ma również właściwości przeciwnowotworowe, a także zwiększa odporność. Gotowany brokuł może być podstawą sałatki albo zapiekanki.    

Ogórki w głównej mierze złożone są z wody. Jeżeli odchudzamy się to możemy pozwolić sobie na ogórki kwaszone, kiszone, a nawet świeże. W 100 gramach tego warzywa znajduje się 15 kcal.       

Kolejnym sprzymierzeńcem odchudzania jest fasola szparagowa. Zawiera dużo błonnika i białka, co sprzyja zrzucaniu zbędnych kilogramów. Pamiętajmy jednak, żeby nie spożywać jej wieczorem, gdyż ma właściwości wzdymające.     

Osoby chcące schudnąć powinny spożywać także cukinię. Do wyboru mamy opcję jej upieczenia, ugotowania albo zjedzenia surowej. Nie tylko jest wyśmienita w smaku, ale zawiera także dużo błonnika, białka i witamin. 100 gram cukinii to jedynie 17 kcal.             

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here